Yhdyskuntalautakunnan ympäristö- ja rakennusjaosto, kokous 16.6.2020

§ 78 Ympäristönsuojeluviranomaisen lausunto Tampereen ja Nokian Kolmenkulman kiertotalous -hankkeen ja Nokian Myllypuron kiviainesotto- ja kiertotalous -hankkeen YVA-ohjelmasta

TRE:3041/11.01.00/2020

• Willberg Harri, Ympäristönsuojelupäällikkö

Ympäristösuunnittelija Hannu Niukkanen, puh. 050 595 1101, etunimi.sukunimi@tampere.fi

Hallintosihteeri Hanna Sandström, puh. 040 750 1876, etunimi.sukunimi@tampere.fi

Pirkanmaan elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskus pyytää Tampereen kaupungin ympäristönsuojeluviranomaisen lausuntoa Tampereen ja Nokian Kolmenkulman kiertotalous -hankkeen ja Nokian Myllypuron kiviainesotto- ja kiertotalous -hankkeen ympäristövaikutusten arviointiohjelmasta (YVA-ohjelmasta) 11.6.2020 mennessä. Tampereen kaupungin ympäristönsuojeluviranomaisena toimii yhdyskuntalautakunnan ympäristö- ja rakennusjaosto. Lausunnon antamiselle on saatu jatkoaikaa 19.6.2020 saakka.

• Willberg Harri, Ympäristönsuojelupäällikkö

Pirkanmaan elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskukselle annetaan liitteenä oleva lausunto Tampereen ja Nokian Kolmenkulman kiertotalous -hankkeen ja Nokian Myllypuron kiviainesotto- ja kiertotalous -hankkeen ympäristövaikutusten arviointiohjelmasta

Pirkanmaan elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskus (kirjaamo.pirkanmaa@ely-keskus.fi), Hannu Niukkanen