§ 15 Tampereen Keskuspaloaseman tontin täydennysrakentamistarkastelun hankinta

Lataa  Kuuntele 

TRE:1223/02.07.01/2021

Päätöspäivämäärä

15.2.2021

Päätöksen tekijä

Hankejohtaja

Valmistelijan yhteystiedot

Hankekehityspäällikkö Manu Lainio (etunimi.sukunimi@tampere.fi, puh. +358 (41) 730 3346) ja talous- ja hankintavastaava Pekka Ranta (etunimi.sukunimi@tampere.fi, puh. +358 (50) 564 6637)

Lisätietoja päätöksestä

Hankejohtaja Tero Tenhunen, +358 (50) 540 2860, etunii.sukunimi@tampere.fi

Päätöksen perustelut

Osana paloasemaverkkotarkastelua nykyisen keskuspaloaseman tilatarpeen arvioidaan pienenevän. Tilatarpeen muutoksen vuoksi on tarve tarkastella nykyisen keskuspaloaseman tontin kehitysmahdollisuudet. Arkkitehdit MY Oy on pyynnöstä ja "Kaavasuunnittelun, digitalisoinnin ja tiedonhallinnan asiantuntijatehtävien" puitesopimukseen (TRE:1827/02.07.01/2020) perustuen tarjoutunut 10.2.2021 Tampereen Keskuspaloaseman tontin täydennysrakentamistarkasteluun aikapalkkiolla henkilöryhmittäin kustannusarviolla 17 400,00 euroa (alv0%). Tarjous on hyväksyttävissä. 

Päätös

Tampereen Keskuspaloaseman tontin täydennysrakentamistarkastelu tilataan Arkkitehdit MY Oy:ltä (Y- tunnus 1601691- 2) puitesopimuksen mukaisesti aikapalkkiolla henkilöryhmittäin kustannusarviolla 17 000,00 euroa (alv0%). Kustannusarviota ei saa ylittää. Kustannukset maksetaan Viiden tähden keskusta - kehitysohjelman määrärahoista projektilta K1540_017920311. Tämä hankintapäätös sitoo Tampereen kaupunkia vasta kun työ on tilattu. Työtä ohjaa hankehityspäällikkö Manu Lainio.

Allekirjoitus

Hankejohtaja Tero Tenhunen