§ 4 Lausunto yksityishenkilön valitukseen Tampereen kaupungin yhdyskuntalautakunnan päätöksestä 5.3.2024 § 63

TRE:6907/10.03.04/2022

22.5.2024

Suunnittelupäällikkö, kaupunkiympäristön palvelualue, viheralueet ja hulevedet

Erikoissuunnittelija Kaisa Rantee, etunimi.sukunimi@tampere.fi . puh. +358404870900

Suunnittelupäällikkö Marika Viinanen, etunimi.sukunimi@tampere.fi . puh +358406586364

Hämeenlinnan hallinto-oikeus on pyytänyt Tampereen kaupungilta lausuntoa 3.4.2024 koskien yksityishenkilön tekemää valitusta Tampereen kaupungin yhdyskuntalautakunnan päätöstä 5.3.2024 § 63.

Tampereen kaupungin hallintosäännön 37§ 2. kohdan mukaan palvelualueen johtaja päättää muutoksenhakuoikeuden käyttämisestä ja muutoksenhakuun liittyvien lausuntojen hyväksymisestä sekä kanteluihin vastaamisesta. Kaupunkiympäristön palvelualueen johtaja on kuitenkin päättänyt 09.01.2024 (§5) kyseisten vastuiden delegoimisesta palvelualueen palveluryhmien johtajille ja yksiköiden päälliköille kullekin johtamansa toiminnan osalta. Lausunnon antaa Suunnittelupäällikkö, viheralueet ja hulevedet

Hämeenlinnan hallinto-oikeus on antanut lausunnon antamiselle lisäaikaa 31.5.2024 asti.

Tampereen kaupunki antaa oheisen lausunnon koskien hämeenlinnan hallinto- oikeuden lausuntopyynnön (3.4.2024 Diaarinumero 555/03.04.04.04.10/2024) mukaista valitusta. Lausunto on päätöksen liitteenä 1.1.

Lausunnot

Lausunto on päätöksen liitteenä 1.1.

Suunnittelupäällikkö Marika Viinanen

Oikaisuvaatimusta tai valitusta ei saa tehdä päätöksestä, joka koskee:

-varhaiskasvatuslain 57 §:n mukaista huomautusta tai huomion kiinnittämistä (Varhaiskasvatuslaki 63 § 2 mom.)