§ 64 Simolankadun ja Mattilankadun saneerausurakka

Lataa  Kuuntele 

TRE:3534/02.07.00/2021

Päätöspäivämäärä

5.5.2021

Päätöksen tekijä

Toimitusjohtaja, Tampereen Vesi

Valmistelijan yhteystiedot

Verkostojohtaja Pekka Laakkonen,​​ puh. 050 552 6267,​​ etunimi.sukunimi@tampere.fi

Lisätietoja päätöksestä

Toimitusjohtaja Petri Jokela, puh. 040 556 0604, etunimi.sukunimi@tampere.fi

Päätöksen perustelut

Tuomi Logistiikka Oy pyysi tarjouksia Tampereen kaupungin kaupunkiympäristön palvelualueen toimeksiannosta Simolankadun ja Mattilankadun saneerausurakasta (diaarinumero 2544/2021). Tarjouksen jätti määräaikaan 26.4.2021 klo 12 mennessä seuraavat 7 tarjoajaa: Hervannan Kaivin Oy (1040845- 6), Infra Kiri Oy (1964167- 6), Pimara Oy (1839402-8), Proinfra Oy (2339366-0), Terrawise Oy (0756091-6), Vision Infra Oy (2889418- 1) ja Ylöjärven Kiviset Oy (2621752-3).

Vertailuperusteena on kokonaistaloudellisesti hinnaltaan halvin tarjous. Halvimman tarjouksen antoi Proinfra Oy, jonka kokonaisurakkahinta 735 337,50 euroa ja josta Tampereen Veden osuus on 128 493,60 euroa.

Hankintalain 105 §:n mukaan hankintayksikön on suljettava tarjouskilpailusta ehdokas tai tarjoaja, joka ei vastaa asetettuja soveltuvuusvaatimuksia. Soveltuvuusvaatimusten täyttyminen tulee tarkastaa tarjouskilpailun voittajan osalta ennen hankintasopimuksen allekirjoittamista.                  

 

Päätös

Sopimus Simolankadun ja Mattilankadun saneerausurakasta tehdään Proinfra Oy:n (2339366-0) kanssa.

Kokonaisurakan arvonlisäveroton arvo on 735 337,50 euroa, josta Tampereen Veden osuus on 128 493,60 euroa. Kokonaisurakasta Tampereen kaupungin kaupunkiympäristön palvelualueen johtaja tekee viranhaltijapäätöksen.

Hankintapäätös on sitova vasta, kun hankintasopimus on Tampereen Vedellä allekirjoitettu.

 

Allekirjoitus

Toimitusjohtaja Petri Jokela