§ 63 Keskustorin valaisinvaihtourakan tilaaminen

Lataa  Kuuntele 

TRE:2424/02.07.01/2022

Päätöspäivämäärä

2.5.2022

Päätöksen tekijä

Johtaja, kaupunkiympäristön palvelualue

Valmistelijan yhteystiedot

rakennuttajainsinööri Jussi Kulomäki, puh 040 806 2156, etunimi.sukunimi@tampere.fi 

Lisätietoja päätöksestä

  Johdon assistentti Katri Naulo, puh. 040 801 6003, etunimi.sukunimi@tampere.fi

Päätöksen perustelut

Kaupunkiympäristön palvelualue on pyytänyt tarjousta Valaisinvaihdoista Keskustorille ja Aleksis Kiven kadulle,​ Katujen ja yleisten alueiden valaistus-​,​ liikennevalo-​ ja sähköalan rakentamispalvelun puitesopimuksen TRE:6509/02.07.01/2021 mukaiseti neljältä sopimusurakoitsijalta. Tarjouspyynnössä valittavan urakoitsijan valintaperusteeksi on määritelty halvin hinta. 

Tampereen Vera Oy: Hinta  278 140,00 € (alv 0%)

Normivalaistus Oy: Hinta 319 180,​00 € (alv 0%)

Eltelnetworks Oy: Hinta 284 966,90 € (alv 0%)

Destia Oy,​ Rakennustekniset palvelut: 314 384,90 € (alv 0%)

Halvimman tarjouksen on jättänyt Tampereen Vera Oy 278 140,00 € (alv 0%). Suosittelen rakennusurakan tilaamista Tampereen Vera Oy:ltä tarjouksen mukaisesti. Hankinta liittyy KAPA:n vuosisuunnitelmaan. 

Hankinnan kustannukset osoitetaan hankkeelle:  I1115_220238, 40811009_3310

Päätös

Tilataan valaisinvaihtourakka Tampereen Vera Oy:ltä hintaan 278 140,00 € (alv 0%).

Sovittua hintaa ei saa ylittää ilman tilaajan kanssa tehtyä kirjallista sopimusta.

Mikäli laskutusta tapahtuu useammassa,​ kuin yhdessä erässä,​ on palveluntarjoaja velvoitettu pitämään laskutuksesta seurantaa.

Kaupunkiympäristön palvelualueen vastuuhenkilönä tässä hankkeessa toimii rakennuttajainsinööri Jussi Kulomäki.

Allekirjoitus

Johtaja Mikko Nurminen