TRE:8025/00.04.00/2022
Yhteistyösopimuksella sovitaan Tampereen kaupungin kaupunkiviestinnästä Atlas-Media Oy:n investoimien ja asentamien valaisinpylväisiin sijoitettavista mainoslaitepaikoilla. Laitteiden sijoituspaikoista on voimassa oleva erillinen vuokrasopimus Tampereen kaupungin ja Atlas-Media Oy:n välillä.
Tampereen kaupungin osuus valaisinpylväisiin sijoitetuista mainoslaitepaikoista on 16 tolppaa eli 32 mainospintaa.
Tampereen kaupungin edun mukaisesti toteutettavalla kaupunkiviestinnällä tarkoitetaan Tampereen kaupungin itse toteuttamaa tai tukemaa ei-kaupallisen, yleishyödyllisen tiedon jakamista. Tällä tarkoitetaan mm. tapahtumatarjonnasta ilmoittamista, palveluviestintää, tietoiskuja, opastamista, liikenne-, turvallisuus- ja häiriötilanneviestintää ja kaupunkimarkkinointia.
Kaupunkikonsernille varattuja mainoslaitepaikkoja koordinoi sopimuskauden alkaessa kaupungin strategia- ja kehittämisyksikön suhdetoiminta- ja markkinointitiimi.
Suhdetoiminta- ja markkinointipäällikkö Iina Ojala nimetään sopimuksen vastuuhenkilöksi.
Konsernihallinnon toimintasäännön (voimaan 1.3.2022) Konsernijohtajan toimivaltaan kuuluvan asian siirtäminen viranhaltijan ratkaistavaksi 1.3.2022 alkaen -liitteen mukaan konserniyksikön johtaja päättää johtamansa toiminnan osalta sopimusten hyväksymisestä palvelu- ja vuosisuunnitelman rajoissa.
Tampereen kaupungin ja Atlas-Media Oy:n välinen yhteistyösopimus mainospaikkaosuudesta hyväksytään.
Sopimus sitoo kaupunkia vasta, kun päätös on lainvoimainen ja sopimus on allekirjoitettu.
Sopimuksessa mainittujen tuotantokulujen neljän vuoden aikana yhteenlaskettu kustannus ei ylitä 60 000 euroa. Kustannukset maksetaan kustannuspaikalta 113225, Kaupunkimarkkinointi.