§ 275 Ammatillisen avun hankinta Mesimarjasi Oy:ltä

Lataa  Kuuntele 

TRE:46/02.07.01/2022

Päätöspäivämäärä

27.12.2022

Päätöksen tekijä

Z/Palvelujohtaja, psykososiaalisen tuen palvelut

Valmistelijan yhteystiedot

Palvelupäällikkö Anna Mustonen puh. 040 639 7834, etunimi.sukunimi@tampere.fi

Lisätietoja päätöksestä

Palvelujohtaja Maritta Närhi p. 050 320 6325, etunimi.sukunimi@tampere.fi

Päätöksen perustelut

Tampereen kaupungin sosiaali- ja terveyspalveluiden Vammaispalvelut pyysi tarjousta Mesimarjasi Oy:ltä ammatillisen avun hankinnasta 26.9.2022 alkaen. 

Asiakkaan palveluntarve huomioiden hänelle ei ole tarjota muuta soveltuvaa palveluntarjoajaa.

Kyseessä on kansallisen kynnysarvon alittava hankinta.

Hankinta sisälsi seuraavat palvelut:

  • Ammatillinen apu, korkeintaan 48 tuntia/viikko

Tarjouksen tarjouspyynnön mukaisuus: Tarjoajan tarjous vastasi tarjotulle palvelulle asetetut vaatimukset.

Edellä mainitun perusteella ammatillisen avun palvelu esitetään hankittavaksi Mesimarjasi Oy:ltä (y-tunnus 2913419-2):

  • Ma-pe klo 06:00-18:00 35,00 euroa/h, klo 18:00-21:00 40,26 euroa/h, klo 21:00-06:00 49,00 euroa/h
  • Lauantai klo 06:00-18:00 43,76 euroa/h, klo 18:00-20:00 50,32 euroa/h, klo 20:00-6:00 98,00 euroa/h
  • Sunnuntai klo 06:00-18:00 70,00 euroa/h, klo 18:00-21:00 80,50 euroa/h, klo 21:00-06:00 65,17 euroa/h

Mesimarjasi Oy:n tarjouksen hinnan katsottiin olevan kohtuullinen.

Päätösesitys perusteluineen tulee julkiseksi vasta päätöksenteon jälkeen ja asiakirjat ovat liikesalaisuuksia lukuun ottamatta julkisia sopimuksen tekemisen jälkeen sekä asianosaisjulkisia hankintapäätöksen jälkeen (laki viranomaisen toiminnan julkisuudesta 621/1999). Asiakirjoja säilytetään Tampereen kaupungin sähköisessä arkistossa.

Hankinnan arvonlisäveroton arvo vuositasolla on noin 90 000 euroa.

Hankinnan tarkemmat asiakaskohtaiset perustelut on kirjattu asiakkaan asiakaskertomukseen.

Sopimus voidaan tehdä aikaisintaan 14 päivän kuluttua hankintapäätöksen tiedoksisaannista edellytyksellä, että hankintapäätös on saanut lainvoiman.

Palvelujohtajan päätösvalta perustuu sosiaali- ja terveyspalvelujen toimintasäännön (12.8.2022 § 58) liitteen delegointimatriisiin (kohta 6).

Päätös

Ammatillisen avun palvelu hankitaan esityksen mukaisesti Mesimarjasi Oy:ltä (y- tunnus: 2913419-2).

Sopimuskausi on toistaiseksi voimassa alkaen 26.9.2022.

Hankinnan kustannukset ovat ajalla:

  • Ma-pe klo 06:00-18:00 35,00 euroa/h, klo 18:00-21:00 40,26 euroa/h, klo 21:00-06:00 49,00 euroa/h
  • Lauantai klo 06:00-18:00 43,76 euroa/h, klo 18:00-20:00 50,32 euroa/h, klo 20:00-6:00 98,00 euroa/h
  • Sunnuntai klo 06:00-18:00 70,00 euroa/h, klo 18:00-21:00 80,50 euroa/h, klo 21:00-06:00 65,17 euroa/h

Palvelua hankitaan asiakkaan tarpeen mukaan korkeintaan 48 tuntia viikossa.

Kustannukset kohdistetaan kustannuspaikalle 122373, sisäiselle tilaukselle 22173.

Hankinnan arvonlisäveroton arvo vuositasolla on yhteensä noin 90 000 euroa.

Päätökseen liittyy asiakkaan yksilöivä salassa pidettävä liite.

Hankinnasta tehdään hankintasopimus. Hankintapäätös on kaupunkia sitova vasta, kun hankintasopimus on allekirjoitettu.

Allekirjoitus

Palvelujohtaja Maritta Närhi