§ 271 Ammatillisen avun palvelun hankinta kehitysvammaiselle henkilölle InMedi Oy:ltä

Lataa  Kuuntele 

TRE:46/02.07.01/2022

Päätöspäivämäärä

27.12.2022

Päätöksen tekijä

Z/Palvelujohtaja, psykososiaalisen tuen palvelut

Valmistelijan yhteystiedot

Palvelupäällikkö Anna Mustonen puh. 040 639 7834, etunimi.sukunimi@tampere.fi

Lisätietoja päätöksestä

Palvelujohtaja Maritta Närhi p. 050 320 6325, etunimi.sukunimi@tampere.fi

Päätöksen perustelut

Tampereen kaupungin sosiaali- ja terveyspalveluiden Vammaispalvelut pyysi tarjousta InMedi Oy:ltä ammatillisen avun hankinnasta kehitysvammaiselle henkilölle 23.8.2022-31.12.2024. 

Asiakkaan palveluntarve huomioiden hänelle ei ole tarjota muuta soveltuvaa palveluntarjoajaa.

Kyseessä on kansallisen kynnysarvon alittava hankinta.

Hankinta sisälsi seuraavat palvelut:

  • Ammatillinen apu 30 tuntia kuukaudessa

Tarjouksen tarjouspyynnön mukaisuus: Tarjoajan tarjous vastasi tarjotulle palvelulle asetetut vaatimukset.

Edellä mainitun perusteella ammatillisen avun palvelu esitetään hankittavaksi InMedi Oy:ltä (y-tunnus 2454656-5):

  • Arkipäivät klo 8-18: 40 euroa/h ja klo 18-22: 45 euroa/h
  • Lauantai klo 8-18: 55 euroa/h

InMedi Oy:n tarjouksen hinnan katsottiin olevan kohtuullinen.

Päätösesitys perusteluineen tulee julkiseksi vasta päätöksenteon jälkeen ja asiakirjat ovat liikesalaisuuksia lukuun ottamatta julkisia sopimuksen tekemisen jälkeen sekä asianosaisjulkisia hankintapäätöksen jälkeen (laki viranomaisen toiminnan julkisuudesta 621/1999). Asiakirjoja säilytetään Tampereen kaupungin sähköisessä arkistossa.

Hankinnan arvonlisäveroton arvo vuositasolla on noin 40 000 euroa.

Hankinnan tarkemmat asiakaskohtaiset perustelut on kirjattu asiakkaan asiakaskertomukseen.

Sopimus voidaan tehdä aikaisintaan 14 päivän kuluttua hankintapäätöksen tiedoksisaannista edellytyksellä, että hankintapäätös on saanut lainvoiman.

Palvelujohtajan päätösvalta perustuu sosiaali- ja terveyspalvelujen toimintasäännön (12.8.2022 § 58) liitteen delegointimatriisiin (kohta 6).

Päätös

Ammatillisen avun palvelu kehitysvammaiselle henkilölle hankitaan esityksen mukaisesti InMedi Oy:ltä (y- tunnus: 2454656-5).

Sopimuskausi on voimassa 30.5.2022-31.12.2024.

Hankinnan kustannukset ovat ajalla:

  • Arkipäivät klo 8-18: 40 euroa/h ja klo 18-22: 45 euroa/h
  • Lauantai klo 8-18: 55 euroa/h

Kustannukset kohdistetaan kustannuspaikalle 122373, sisäiselle tilaukselle 22173.

Hankinnan arvonlisäveroton arvo on yhteensä noin 40 000 euroa.

Päätökseen liittyy asiakkaan yksilöivä salassa pidettävä liite.

Hankinnasta tehdään hankintasopimus. Hankintapäätös on kaupunkia sitova vasta, kun hankintasopimus on allekirjoitettu.

Allekirjoitus

Palvelujohtaja Maritta Närhi