§ 26 Tredun opiskelijapalvelujen päälliköiden ja opintoasiainjohtajan varahenkilöt 17.3.2025 alkaen

Lataa  Kuuntele 

TRE:1649/01.02.01/2025

Päätöspäivämäärä

14.3.2025

Päätöksen tekijä

Johtaja, ammatillinen koulutus

Lisätietoja päätöksestä

Johtaja, ammatillinen koulutus Kirsi Viskari, puh. 0400 376 420, etunimi.sukunimi@tampere.fi

Päätöksen perustelut

Tampereen seudun ammattiopisto Tredun sujuvan toiminnan edellytyksenä on kattava varahenkilöjärjestelmä. Tredun opiskelijapalveluissa on tapahtunut henkilöstömuutoksia, minkä vuoksi varahenkilöpäätös on tarpeen päivittää 17.3.2025 alkaen.

Johtajan, ammatillinen koulutus päätösvalta asiassa perustuu palvelualueen johtajan päätökseen 20.2.2025 § 9, Elinvoiman palvelualueen toimintasääntö 20.2.2025 alkaen. Palveluryhmän johtajan tehtävänä on palveluryhmänsä osalta johtaa toimintaa ja sen organisointia ja kehittämistä.

Päätös

Tampereen seudun ammattiopisto Tredun opiskelijapalvelujen päälliköiden ja opintoasiainjohtajan varahenkilöt nimetään 17.3.2025 alkaen seuraavasti:

Opintoasiainjohtaja Merja Sarvalan varahenkilöt: 

1. varahenkilö opintoasiainpäällikkö Raija Möttönen
2. varahenkilö koulutuspäällikkö Marita Hietanen.

Opintoasianpäällikkö Raija Möttösen varahenkilöt:

1. varahenkilö opinto-ohjaaja Anne Rintala
2. varahenkilö opinto-ohjaaja Hanna-Maria Ritoniemi 
3. varahenkilö opinto-ohjaaja Minna Rompasaari 
4. varahenkilö opinto-ohjaaja Maarit Hämäläinen
5. varahenkilö opinto-ohjaaja Anniina Tourunen.

Opintotoimistopäällikkö Satu Hyvärisen varahenkilöt:

1. varahenkilö opintoasiainkoordinaattori Tarja Kirvesmäki
2. varahenkilö opintosihteeri Sirkku Salonen
3. varahenkilö opintosihteeri Laura Alajoki.

Tämä päätös korvaa johtaja, ammatillinen koulutus päätöksen 7.11.2024 § 260.

Allekirjoitus

Johtaja Kirsi Viskari

Organisaatiotieto

Tampere

Muutoksenhaku

Oikaisuvaatimusohje

Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen.

Oikaisuvaatimusoikeus

Oikaisuvaatimuksen saa tehdä se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen) sekä kunnan jäsen.

Kuntien yhteisen toimielimen päätökseen saa oikaisuvaatimuksen tehdä myös sopimukseen osallinen kunta ja sen jäsen.

Oikaisuviranomainen

Oikaisua haetaan päätösotteessa mainitulta muutoksenhakuviranomaiselta.

Oikaisuvaatimus tulee toimittaa osoitteella:

Tampereen kaupunki
Kirjaamo
Frenckellinaukio 2 B, PL 487
33101 Tampere

Oikaisun voi lähettää myös virallisen sähköisen asioinnin lomakkeella osoitteessa https://www.tampere.fi/asioi-kaupungin-kanssa tai sähköpostilla kirjaamo@tampere.fi

Tampereen kaupunki ei vastaa sähköpostilla lähetetyn oikaisuvaatimuksen tietoturvallisuudesta.

Oikaisuvaatimusaika

Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.

Tiedoksisaanti

Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa. Asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, 7 päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä, 3 päivän kuluttua sähköpostin lähettämisestä, saantitodistuksen osoittamana aikana tai erilliseen tiedoksisaantitodistukseen merkittynä aikana. Tiedoksisaantipäivää tai sitä päivää, jona päätös on asetettu nähtäväksi, ei lueta määräaikaan. Jos määräajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa tehtävän toimittaa ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.

Oikaisuvaatimus

Oikaisuvaatimuksesta on käytävä ilmi vaatimus perusteineen.

Oikaisuvaatimus on toimitettava oikaisuvaatimusajan kuluessa oikaisuvaatimusviranomaiselle. Oikaisuvaatimuksen tulee olla perillä oikaisuvaatimusajan viimeisenä päivänä ennen viraston aukioloajan päättymistä klo 16 mennessä. Oikaisuvaatimuksen lähettäminen postitse tai sähköisesti tapahtuu lähettäjän omalla vastuulla.